November 16, 2010

Selamat Hari Raya Haji..



Asalamualaikum, Annyeonghaseyo! da lame betul aku x buat entrykan?! haha.. sebenarnye bukan ape.. aku malas.. haha.. soo entry aku hari ini ialah raya haji.... (hari ni raye haji baru nak cerita) *wink-wink*..

Ok, pada zaman dahulu.. *salah2! bukan yg ni aku nak cerite hehee.. :p*

ok.. hari ni kan raye haji, jadi para2 lembu yg comel yg tengah online facebook tuu pergilah lari! hari ni kan korang nak kene sembelih... jadi apa jawapan kamu semua?! bukan anda! tetapi lembu2 sakalian?!

bagos, jadilah lembu2 yg soleh dan solehah ;D

sebenarnye, lembu ni popular jugak.. sebab kalau orang jual susu, mesti ade je gamba lembu.. dan yg paling manrik...

sofa lembu!! siapa mau beli?! 1500 pound steeling!!

yang ni lagi HOT !

*wiwit!* sekali lembu jantan pandang, cairrrr.. haha.. siap
ade gambo strawberry!!! 


sooo, sampai sini je.. *korang jgan tnye aku knpe entry aku mcm ni..sebb aku sendri x tau xP*

asalamualaikum...

0 Bunny:

Post a Comment