January 08, 2011

Dianostik

annyeonghaseyo! ape khabar? sihat? alhamdullilah,, bertemu lagi kite di pagi yang same, waktu yg same dan tempat berlainan. hari ni aku nak cerite bertape susahnye(cehh, belum ape2 lagi da susah) ujian dianostik .. kalau lulus akan ditukarkan kelas no.2 kot,, x sure laa,, hari selase ,, hari yg membuatkan aku sepruh pengsan...


insyallah , aku bukan mcm ni,, haha,, setakat ni aku bace
aku boleh ingat... alhamdullilah...

ImageShack, share photos of studying, college student, analysis clipart, clip art on weakness, share pictures of studying, college student, analysis clipart, clip art on weakness, share video of studying, college student, analysis clipart, clip art on weakness, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting.
kadang2 kat rumah , bile tgh berlajar @ styudy aku selalu gak buat macam ni..
hari pertama masuk sekolah je da dalam 13 kerje rumah ..
jgan x percaya! cikgu kate budak tahun6 24 jam buku mesti ade dimana2 kita berada..
tidak kira di sekolah, dijamban, bal..bla..bla..

kadang2 tu memanglah...
tapi nak buat macam mane? name pun budak tahun 6 jahanam,,
kenelah belek2 buku smpai mate tu nak tercabut,,

tgok nenek ni,, da tue masih bersemangat nak bersukan,, bagus2
tidak mengaku kalah,, siap angkat kaki lagi,, huahuahua,
 USAHA TANGGA KEJAYAAN

ok la ape2 pun aku mesti dapatkan 5A dlm genggamanku,, (cehh,, T__T)
annyeong!

6 comments: