January 27, 2011

Happy Birthday to Me

http://www.smileycodes.info

Annyeonghaseyo! Wahh,, hari ni sungguh gumbira! Hari ni 28 Januari 2011 ialah hari lahir aku,, wahhhh!!! gumbira syangatlaaa,, senang hati laaa,, da masuk umur 12 @ du (berlajar dari kaedah mokhdar , xD) hehehe,, walaupun mabah (makdanabah) belom bagi hadiah lagi x( tapi kawan2 yg baik hati niii sanggup belikan hadiah!! wahh terharu nii.. kamsahamidha.. sarangheo! hahhaa.. jom tgok sikit ape yg aku dapat...

meh scroll2 gambo ni...

 ni ONE DROP PERFUME from aunty Rubi,, 

 Daripada Sara Hadi Mai dgn mak dye..

from faze@fazreen.. 

walaupun x seberapa,, tetap bersyukur sebab ade juge org yg nak 
bagi hadiah kat aku,, huahuahuahua!!!

Ok! da puas tengok birthday present? meh tengok THE MAKING OF @ Disebalik Tabir membuat kek rainbow? umm,, Marble,, tah lerr.


The making of...

 kali ni, x pakai baking powder.. sebab tepung tu
da disekalikan dgn baking powder...
 gune 4 bijik telur sahaja.
kaler2 

 ape warne ungu buat kat tgh tu sorang?

 campak dalam oven :)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

 tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
 inilah hasilnyaaaaa..
nampak x lawa tapi sedapppp,, yumm yumm


ok,, smpai sini je lahh, kalau ade kesempatan,, aku masukkan resepi! wahhh,, ok laaa annyeong!

7 comments:

  1. ta tau plak ko punye birthday bulan januari. nape ta ckap?

    ReplyDelete
  2. @Nuraina Farhanah Bt Mohd Suffian haha,, ingatkan da tau,, kenape? na bagi hadiah ehh? bagi la,, aku sanggup tunggu.. hahaha xD

    ReplyDelete
  3. @Nuraina Farhanah Bt Mohd Suffian haha,, ingatkan da tau,, kenape? na bagi hadiah ehh? bagi la,, aku sanggup tunggu.. hahaha xD

    ReplyDelete
  4. nak bagi ape? cakap nak ape. cakap bende yang murah2 je. hehe

    ReplyDelete
  5. @Nuraina Farhanah Bt Mohd Suffian haha,, aina ni baik sangat.. x pe lah,, x mo hadiah pon,, doakan kite dapat 5A tahun ni pun da cukup.. aminnnn.. hahaha;)

    ReplyDelete