January 07, 2011

Kenapa tahun ni kau fokus?

annyeonghaseyo!! lame x update huahuahaua!! tahun ni aku da masuk tahun 6... akan menduduki UPSR.. agagaga.. tahun lepas aku duduk bukan berdiri kat kelas no.1 tuptuptup thun ni masuk kelas no.3.. haha.. knpe aku ni .. T____T *Ya Allah Ya Tuhanku,, harap2lah tahun ni aku dapat 5A.. aminnn* yg paling x suke tuu da ler kat kelas tu ramai yg aku x kenal a.k.a x rapat laa.. ramai kawan2 I aku masuk kelas 1 n 2..

pagi tadi kiterorang x belajar,, satu skola x belajar sebab cikgu nak aturkan barisan,, nyanyian ect.ect. then ade sorang hamba Allah ni ckp ngan aku,,

hamba Allah: weh,, knpe aku tgok kau ni x macam dulu? dulu kau main2 ,, happy ,, suke2
aku: *x balas ape2*
hamba Allah: thennn,, tahun ni knpe aku tgok kau fokus? bile cikgu ajar je kau fokus je,,, x de main2 mcm dulu..
aku: *dlm hati*ya Allah,, dye x tau ke tahun ni ade UPSR? knpe tanye soalan yg x masuk akal?* entah =.='

then percakapan kami pun selesai... ade ke dye tanye mcm tu? kalau dulu aku nakal skrg ni mestilah kene ubah penrangai.. aigooo.. x tau nak ckp ape lagi... oke leee smpai sini je.. cau!

4 comments:

  1. hahahah
    btol2
    naper haros aku focus...
    sbb cikgu rosyana yg garang la aku kener focus
    heheheh

    ReplyDelete
  2. takpe yg penting semangat kena ada. mulakan fokus diawal tahun ,keep it up jgn pedulikan umpat keji orang yg penting semngat kita sendiri...mahu seribu daya, if not banyaklah berdalih.insyallah niat dah ada tu kena mulakan usaha tau dari sekarang. aminnnn

    ReplyDelete