Showing posts with label UPSR. Show all posts
Showing posts with label UPSR. Show all posts

November 23, 2011

Dong, Gong, Gong ??



Annyeonghaseyoo~ Lama dah aku tak post entry kat blog ni. Ok, 17 November 2011 result UPSR dah keluar. Aku tak dapat 5A. 4A 1B? pun tak jugak =.= Aku dapat 3A 2B je. Ok, alhamdullilah, tak ada yang gagal. Kite tengok gambar sikit.
click for expand.
Aku blur kan nama aku, etc, etc. Ok, tamat sudah pasal SEKOLAH RENDAH > TAHUN 1 >TAHUN 2 > TAHUN 3 > TAHUN 4 > TAHUN 5 > TAHUN 6 dan UPSR.

Cuti sekolah pun dah bermula, dan hari aku akan terus bosan, boring blablablabla.
Aku rase ramai yang ade rase ape yang aku rase :P. Kalau time sekolah, kite akan cakap "Issshhhhh! Cepatlah, bila nak cuti sekolah ni!!! Kerje sekolah banyak bla...bla...bla..". Tapi bila time cuti sekolah kite mesti cakap "Haiiiihhhhh~ Boring sungguh hariku~" ... So, aku dah takde ape nak cakap.

Annyeong~

PS: OH! OH! OH! Title post aku kali ni tak ada kena mengena dengan apa2. Aku tak tau nak letak tajuk apa :D

November 01, 2011

10 Hari Lagi~

Assalamualaikum. LONG TIME NO SEE .. Lama dah aku tak update blog aku ni. So, minggu depan ialah saat yang mendebar2kan aku sebab 11/11/11(kalau tak silap >.<) keputusan UPSR dah keluar! Aku harap sangat sangat sangat sangat sangat aku dapat 5A (insyallah). Banyak sangat perkataan sangat  (ada faham kah?). Dan minggu depan juga abah aku balik dari Seoul, Korea. Sangat cemburu lagi menyampah!. Minggu depan, minggu yang paling paling paling paling paling sibuk.

10 November 2011 - Lawatan Tahun Enam ke Melaka
11 November 2011 - Keputusan UPSR keluar
12 November 2011 - Abah balik dari Korea + Hari Jadi Abah yang ke-50

Seksi tak umur abah aku ? :D
So, tu je hari-hari yang penting pada minggu hadapan.

So, sampai sini jelah entry aku kali ni. Annyeong~

P/S: Hari-hari yang lain tu aku makan, tidur, tgok korean reality show blablabla. pluss, Blogger dah tukar image baru! Dan aku still freshie dengan bende-bende baru ni :D

September 27, 2011

Annyeonghaseyoooooo

Assalamualaikum..... Annyeonghaseyoooooo (bukan Erol =.=') lame aku tak update blog! dah bercabang2 , habuk dan segala jenis bacteria yang da timbul kat blog aku.. Aku da merdeka :) No more reading books, studied for two hours etc. yay! Habis sudah UPSR! soo, aku tak tau nak cerita ape.. just wanna share new suju song~ A-cha!

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! OMG! OMG! OMG! Kyuhyun so sexy huh in this video :D



Annyeong!

January 08, 2011

Dianostik

annyeonghaseyo! ape khabar? sihat? alhamdullilah,, bertemu lagi kite di pagi yang same, waktu yg same dan tempat berlainan. hari ni aku nak cerite bertape susahnye(cehh, belum ape2 lagi da susah) ujian dianostik .. kalau lulus akan ditukarkan kelas no.2 kot,, x sure laa,, hari selase ,, hari yg membuatkan aku sepruh pengsan...


insyallah , aku bukan mcm ni,, haha,, setakat ni aku bace
aku boleh ingat... alhamdullilah...

ImageShack, share photos of studying, college student, analysis clipart, clip art on weakness, share pictures of studying, college student, analysis clipart, clip art on weakness, share video of studying, college student, analysis clipart, clip art on weakness, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting.
kadang2 kat rumah , bile tgh berlajar @ styudy aku selalu gak buat macam ni..
hari pertama masuk sekolah je da dalam 13 kerje rumah ..
jgan x percaya! cikgu kate budak tahun6 24 jam buku mesti ade dimana2 kita berada..
tidak kira di sekolah, dijamban, bal..bla..bla..

kadang2 tu memanglah...
tapi nak buat macam mane? name pun budak tahun 6 jahanam,,
kenelah belek2 buku smpai mate tu nak tercabut,,

tgok nenek ni,, da tue masih bersemangat nak bersukan,, bagus2
tidak mengaku kalah,, siap angkat kaki lagi,, huahuahua,
 USAHA TANGGA KEJAYAAN

ok la ape2 pun aku mesti dapatkan 5A dlm genggamanku,, (cehh,, T__T)
annyeong!