November 01, 2011

10 Hari Lagi~

Assalamualaikum. LONG TIME NO SEE .. Lama dah aku tak update blog aku ni. So, minggu depan ialah saat yang mendebar2kan aku sebab 11/11/11(kalau tak silap >.<) keputusan UPSR dah keluar! Aku harap sangat sangat sangat sangat sangat aku dapat 5A (insyallah). Banyak sangat perkataan sangat  (ada faham kah?). Dan minggu depan juga abah aku balik dari Seoul, Korea. Sangat cemburu lagi menyampah!. Minggu depan, minggu yang paling paling paling paling paling sibuk.

10 November 2011 - Lawatan Tahun Enam ke Melaka
11 November 2011 - Keputusan UPSR keluar
12 November 2011 - Abah balik dari Korea + Hari Jadi Abah yang ke-50

Seksi tak umur abah aku ? :D
So, tu je hari-hari yang penting pada minggu hadapan.

So, sampai sini jelah entry aku kali ni. Annyeong~

P/S: Hari-hari yang lain tu aku makan, tidur, tgok korean reality show blablabla. pluss, Blogger dah tukar image baru! Dan aku still freshie dengan bende-bende baru ni :D

0 Bunny:

Post a Comment