November 23, 2011

Dong, Gong, Gong ??



Annyeonghaseyoo~ Lama dah aku tak post entry kat blog ni. Ok, 17 November 2011 result UPSR dah keluar. Aku tak dapat 5A. 4A 1B? pun tak jugak =.= Aku dapat 3A 2B je. Ok, alhamdullilah, tak ada yang gagal. Kite tengok gambar sikit.
click for expand.
Aku blur kan nama aku, etc, etc. Ok, tamat sudah pasal SEKOLAH RENDAH > TAHUN 1 >TAHUN 2 > TAHUN 3 > TAHUN 4 > TAHUN 5 > TAHUN 6 dan UPSR.

Cuti sekolah pun dah bermula, dan hari aku akan terus bosan, boring blablablabla.
Aku rase ramai yang ade rase ape yang aku rase :P. Kalau time sekolah, kite akan cakap "Issshhhhh! Cepatlah, bila nak cuti sekolah ni!!! Kerje sekolah banyak bla...bla...bla..". Tapi bila time cuti sekolah kite mesti cakap "Haiiiihhhhh~ Boring sungguh hariku~" ... So, aku dah takde ape nak cakap.

Annyeong~

PS: OH! OH! OH! Title post aku kali ni tak ada kena mengena dengan apa2. Aku tak tau nak letak tajuk apa :D

0 Bunny:

Post a Comment