April 26, 2012

New Blogskin !

Hi! Hey! Assalamualaikum...

Yay! Akhirnya, setelah beberapa bulan aku tak touch up blog aku, inilah hasilnyaa :D Sorry guys sebab mengambil masa yang lama. Oh, lama juga aku tak update blog, maklumlah, semua busy. Homework pulak hari-hari bertambah T___T So, macam mana dengan blogskin aku yang baru ni? better or what? Actually aku memang dah pasang niat since bulan lepas nak tukar blogskin aku, tapi . . . yeah, dah tukar! :D

Blogskin aku yang dulu . .

ohh, sekarang aku guna Ubuntu 11.10 ? yup. Apa jadah tah, abang aku download. So, biar aku explain 'konsep' blogskin aku yang baru ni . . 

  • Actually, aku nak ada blogskin yang simple tapi tak terlalu simple. So, untuk header aku just buat ala-ala sign name. Ezahulala & Co.. lol, header tu sebenarnya dah lama dah aku buat, tapi baru sekarang aku guna. Tak, aku tak ada company :) 
  • Background pula, aku pilih leopard. Saje nak try leopard sebab before this aku guna background ala-ala gedik-gedik and i like it . Purple? tak minat sangat, tapi bolehlah. SAYA BUKAN BELIEBER! :p
  • Home, about me, tutorial button tu *aku lupa apa gelaran dia x.x* aku buat dekat sidebar sebab nak nampakkan kelainan :p Before this aku buat dekat bawah header @ atas post . 
 I guess sampai sini je? HEHHH~
Oh! Anyway aku nak ucapkan Happy Birthday to Nik Alya Batrisya (22th April) and Nur Haizatul Alya (26th April). May Allah bless you~ *aku dah ucap dah dekat diorang, saja nak ucap banyak2 :p*

So, insyallah hari Sabtu ni aku update blog :D Assalamualaikum . .

4 comments:

  1. Lah.. kau pakai blogskin eh sebelum ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nope. aku guna widget template. blogskin tu maksud dia mcm blogger template lah. bukan blogskin.com tu. so far, aku belum pernah lagi pakai blogskin.com . aku selalu buat snediri punya. So, thats mean, yg template aku yg ala-ala paris tu aku buat sendiri. aku tak download. :)

      Delete