December 14, 2010

Sekolah =(

annyeonghaseyo! semua sihat?! yeee bagoss! tak lame lagi sekolah dah nak mule alaaa! x nak! x nak gi sekolah >:( huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
malas nyerrr, korang da beli baju belom? buku tulis? beg sekolah? pensil sebatang? pemadam? pembaris? stokin busuk? tudung? mak anak tudung? kasut masam? waaaaaaaa,, aku belom beli lagii,, hari pertame gi sekolah aku pakai baju t-shirt seluar jeans, selipar baju kurung ;( lamer x pakai,,

aku ade tertarik pade lelaki bag sekolah yg berjaye menarik mate aku ...


eomma,i haggyoe gabang-eul sagessdago?



kio kan bag ni?! wahhh, akuu nakkk!! 


eomma!! nak bag ni,, 


harap2lah mak aku bace T_T


ni text utk mak aku,, jgan bace! malu ;P


eomma, nan eommaga wiwa gat-i haggyo gabang-eul gu-ib huimang ... eommaga da-eum, gabang-eul gu-ibhamyeon naneun haggyo jeongsin-eul gajigo!


translate :
mak, saya harap mak belikan beg sekolah yang seperti di atas... kalau mak belikan beg itu, barulah saya ada semangat ke sekolah !


haha,, oke kan?! ;D hohoho,, haritu aku pernah tanye mak aku,,


aku: mak ...
mami: kenape?
aku: pengawas sekolah pakai kasut warne hitam kan?
mami: aah, knpe?
aku: boleh x **** pakai kasut warne hitam tapi tali warne putih?
mami: !@#$%^&*()_+





hahaaaa,, smpai sini je lahh,, annyeong!

0 Bunny:

Post a Comment