February 12, 2011

Jalan-jalan..

annyeonghaseyo!! hai,, hello.. esok sekolah! tidakkk!! LOL. ok ok,, pagi tadi aku ngan family pergi jalan-jalan dekat Amcop Mall (dalam KL jee.)
*image credit: Google *

mak aku ajak pergi sebab dye nak beli barang lame, alaaa,, teko2 buruk tu.. aku pun ada laa beli sikit-sikit..

botol air baru! i LIKE!

mashmallow,, yumm yum.. kecik tu je RM3! mahal..
kalau korang nak tau, harga makanan ect. x munasabah.. fuh..
disebabkan aku suka makan mushmallo.. terpaksalah beli x) 

 botol air baru =) kalau korang nak tau pasal aku,,
sebenarnye hobi aku suka kumpul botol minuman jenama BROS,,
sebab apa? sebab..

-tak mudah pecah
-ringan
-mempunyai corak yg cantik :O
-kalau jatuh 100kali pun, belum tentu pecah..

Jenama botol kesayangan.. LOL

'Don't Touch!' ni luggage tag,, saje2 :o

yang di bawah ni, aku beli kat watson...
 pencuci muka.. habis sudaa..

 minyak masak rambut.. rambut i kusut ;)

siapa yg tak percaya aku pakai bende ni? angkat kening!
aku pun tak percaya.. hohoho,, first time pakai.. nak try.. hehe.
*lagipun mata aku ni dah macam beruang panda...*

mak aku yg suruh beli.. sebab muka i berminyak uuu*
hehe,, sebelum ni aku pakai bendak nasilah ape tah *tak ingat*

yaaaayaya! sebelum terlupa! semalam aku janji nak updae Adobe Photoshop kan?
boleh click-click sini! annyeong!

2 comments: