January 04, 2012

First day of high school *Part 1*

Hi, ho, hi, ho~


Tumblr_lx8o6ldknf1qic4o4o1_500_large


Hari ni first day school . . . Dan ianya sangattttttttttttttttttttttttttttttttt menjengkelkan -.- semua classmate macam hmpppmmmhhh...

Tumblr_lx8aiiusxg1qiaqpmo1_500_large


Pagi-pagi aku, aien dan ains pergi sekolah same-same. Then blablablabla. Masuk dalam kelas. Aku masuk University kelas Harvard, then guru kelas of course lantik ketua penolong bla . . . . bla . . . . bla . . . . . bla .  . . . . Aku dilantik jadi bendahari. Benci ! -.- ape-apelah. Then rehat, fuck this , fuck that. _|_

Cikgu ade lah ajar-ajar sikit pasal genetik etc. etc. etc. Muke agak serious dan garang. Tapi, tadi so far macam nice je :D

Duduk dekat dewan sampai waktu balik cikgu denda murid perempuan *SEMUA* form 1 sahaje . . . . sangat dan teramat ANNOYING. Tadi ade orentasi sampai hari Jumaat *ignore* . Ramai jugak budak baru masuk 9 (1) . Kelas form 1 paling , paling , paling , paling , paling atas. Boleh turun 10kg sebulan :P.

Tak lame lagi.. maybe next week? Insyallah aku akan dapat kerja sekolah yang TER TER TER TER TER amat banyak -.- harap-harap tidak!


1353867-9-1325287320501_large

Of course, beberape bulan lagi ade peperiksaan. *NORMAL* Dan aku mungkin akan jadi macam ni ;

Tumblr_lwgjcv6keq1r8yf47o1_500_large

annnddddddddd ; 

74783418_tumblr_llkr9s8n971qazkdco1_500_large

So, tu je aku nak share untuk hari ni.. Akan update esok hari ;)

0 Bunny:

Post a Comment