January 05, 2012

Third day of school *Final*

Hello!

Jadi, post ini ialah post terakhir utk minggu orentasi. Dan aku pasti minggu depan aku akan dpt banyakkkk kerja sekolah dan harap-harap tidak.

Tumblr_ljsc3mpe0y1qadhwdo1_500_large_large

Aku ingat lagi kalau kat facebook, hari terakhir cuti sekolah mesti ade yg update status school are back etc etc tapi aku pasti benda ni akan berlaku

Tumblr_ll6bsap3t81qb2a55o1_500_large
jika Dislike Button wujud dalam facebook :D

Tadi kat sekolah ade bacaan yasin dan lain-lain. Lepas rehat pulak kiteorang kene masuk surau sebab ada PAFA dan Majlis Tilawah Al-Quran. Cikgu pulak tengah sebok2 pilih wakil kelas untuk menasyid, syarahan, azan, aku dengan member jauhkan diri dan elakkan dipilih oleh cikgu -.- Pelajar Berjaya! (Y)

Aku dah buntu idea ni, jadi sampai sini sahaja ;D

OH YEAHH!
Ini pesanan untuk kawan-kawan aku ;

Tumblr_ljveistg2w1qiuesio1_500_large_large_large

Annyeong.

0 Bunny:

Post a Comment