December 11, 2009

B.O.F a.k.a Boys Ove Flower

salam.. kali ni aku nak crite pasal BOYS OVER FLOWER..


cerite nie sapew x tengok mmg rugi!!!
romentic gilerr!!!
hhaha..ramai org kate boys before flower tu korea..
sini aku tunjok kat kowang..
BOYS OVER FLOWER = KOREA
BOYS BEFORE FLOWER = JEPUN
lepas tu aku x tau..hahaha
Lee Min Ho a.k.a Gu Junpyo


membawa watak yg ganas
dan suke membuli pelajar Shinwa(sape yg cari pasal abeh ar..)
hek'eleh.. dah macam pembace berite plak..huhu
bile Junpyo jumpe Geum Jandi..lain plak cetite ye..
aku suke part waktu jandi kene culik then Junpyo dtg nak selamatkan dye..
tibe2 F4 muncul..
then!!!! bile wubin belasah dowang sume tegolek..
haha..mmg smart ah boyfriend aku tu..hehehe.. perasan dowh...haha
tengox gambo bf aku!!! cute!!!


jgan jeles aku tunjuk gambo nieh..haha

ahahah...amcam?? haha (>.<')
k lah..smpai sini jew..salam..

2 comments: