March 06, 2011

Dream High

annyeonghaseyo!! lame aku tak post blog ;') rinduuu~ ooohh kk. kali ni nak cereite pasal Drama Dream High!!
ya Allah best nyer citer ni!!! ok, aku nak bagi tau ni, overall drama korea yang aku pernah tengok drama ni paling best.. drama ni lebih kurang macam high school merepek tuu,, nyanyi2 tapi lagu dorang best gilerr ahhhhh


Ranking Drama Korean
1. Full House 78%
2. Boys Over Flower 98%
3. Hello! My Lady 68%
4. Cinderella Step Sister 65%
5. Personal Taste 88%
6. Dream High 100%


kepade sesiapa yg belum tgok drama ni, dipersilakan untuk tengok! serious ,, ep 16 nanti korang rase nak menitik air mata..



dalam drama ni banyak artis JYP berlakon,,


Dream High Cast

Main Cast
Extended cast
Cameos
Kirin's Teachers
Kirin's Students

first aku tgok drama ni terbayang2 suzy dgn taecyeong .. then dalam ep bape tah, aku beralih kepade pasangan Kim Pil Suk(UI) dgn Jason(Wooyoung).. heee~ *_*
tengok header aku,, wink-wink..mwahahahaaaa.. sukenyee~ 

bile aku dgr lagu dream high rase nak nangis :(,, cerite yg best mcm tu patut kene ade sambungan.. baru laa HOT*

ok, laa sampai sini jee,, annyeong!

0 Bunny:

Post a Comment