March 15, 2011

Always has new head

annyeonghaseyo!! wuuuu,, so, tajuk kali ni "Always Has New Head" selalu ada kepala baru?! nonono.. actually "Always Has New Header"<<< 'er' hehehe.. ok.. so, tadi bukak facebook, kawan kawan aku ada bagi satu artikel dari blog ni.. bace punya bace terjumpa ayat ini...



"Dan yang paling penting, angan-angan untuk mendapat suami, atau balak, atau lelaki impian yang dipotraykan dalam wayang gambar tidak logic itu. Mula terdetik, siapakah yang bakal menjadi hero saya apabila terkena deman, menjaga saya sehingga baik, siapakah yang akan membuat bubur untuk saya dikala sakit. Siapa yang akan memberi bunga dengan secara tiba-tiba.Siapakah yang akan sentiasa akan mengingati hati ini. Siapakah yang akan bersikap romantis. Siapakah yang akan menunjukkan rasa cemburu apabila keluarnya second hero. 

Berulang-ulang episode cerita wayang korea ini. Tak jemu-jemu~"

errrrggg~ tu baru separuh, click sini untuk baca selanjutnya

insaf2...

dulu header aku ada gambar wooyoung & IU (hafal!) 


transform menjadi ke arah ini

wink-wink*

hehehe,, lagu korea pun dah takde. 
oklah, sampai sini je, annyeong!

p/s: insaf tu insaflah tapi tak de lah sampai tak dgr lagu korea langsung! hehe >.<

2 comments: